Co zrobić, żeby tańczyć na milongach? Dlaczego pierwszy taniec na parkiecie jest tak ważny? Jak się skutecznie uczyć i co zrobić, żeby wyciągnąć jak najwięcej z lekcji? Jak wybrać dobrego nauczyciela? Czy fakt, że go lubisz ma znaczenie w nauce? Jak wybrać fajnego partnera do tanga i co zrobić, kiedy partner nas krytykuje? Czy zawsze musimy tańczyć w bliskim objęciu? Czy wybór odpowiednich przyjaciół w tangu rzutuje na nasz rozwój?
Poradnik zarówno dla początkujących tanguerosów, jak i zaawansowanych, którzy potrzebują znaleźć odpowiedzi na najczęściej pojawiające się podczas nauki pytania.
Liczba stron 60, okładka miękka, ISBN 978-83-956277-2-9
WAŻNE! Sprzedaż książki została wstrzymana (sierpień 2021). Publikacja dostępna jest w bibliotekach.
Co znajdziesz w środku?
Rozdział 1 – Jak wybrać nauczyciela? Dlaczego jego wybór jest tak istotny, o co chodzi z lubieniem i nielubieniem, czy nauczyciel zawsze ciągnie nas „w górę”?
Rozdział 2 – Jak wyciągnąć najwięcej z lekcji? W środku znajdziecie skuteczne sposoby na zwiększenie koncentracji i inne rady, które pozwolą Wam w szybszym tempie wejść na wyższy poziom.
Rozdział 3 – Jak wybrać partnera do tanga? Postawić na jednego czy na kilku partnerów? Co zrobić, kiedy partner nas krytykuje? Wszystko, co warto wiedzieć o tangowych partnerach.
Rozdział 4 – Jak poradzić sobie z bliskością w tańcu? Tango jest tańcem, w którym jesteśmy naprawdę bardzo blisko i wspólnie przeżywamy emocje, których nawet nie da się opisać. Nie każdy jest na to gotowy na początku swojej tangowej drogi, co jest zupełnie normalne. Co robić, kiedy środowisko zmusza nas do bliskości z każdym?
Rozdział 5 – Pierwsza milonga Z tego rozdziału dowiesz się, dlaczego tak istotny jest pierwszy taniec i prezentacja na parkiecie, dlaczego warto unikać „gwiazd” i co zrobić, żeby tańczyć na milongach.
Rozdział 6 – Różne takie …. Jak znaleźć partnera, kiedy jesteś singlem, dlaczego warto uważać na tangowe romanse i jak tańczyć tango w życiowej parze?
Rozdział 7 – Liderowanie (dla kobiet). Dlaczego warto uczyć się prowadzenia i po co to robimy? Jakie reakcje może to wywołać i gdzie najlepiej trenować?
Rozdział 8 – Samodzielna nauka. Jak ćwiczyć, kiedy nie mamy stałego partnera i jak wzmocnić skuteczność nauki?